خانه

به وب‌سایت حسن موسوی خوش آمدید. من پژوهشگر و فعال در حوزه سلامت، مربی ورزش‌ های پیلاتس، تی آر ایکس و فانکشنال هستم. اگر در مورد رشته‌های پیلاتس، تی آر ایکس، فانکشنال یا در ارتباط با برنامه غذایی و یا موضوع دیگری که فکر می‌کنید من می‌توانم راهنمای شما باشم سوال دارید، از طریق صفحه تماس با من پیام بفرستید تا با هم در تماس باشیم، همچنین اگر تمایل به شرکت در کلاس‌ها را دارید صفحه برنامه کلاس‌ها را ببینید.

تی آر ایکس / TRX

اگر به دنبال باشگاه تی آر ایکس آقایان در مرکز تهران هستید، خوشحال می‌شوم در کلاس‌های ما شرکت کنید. من دارای مدرک بین المللی مربیگری تی آر ایکس و فانکشنال از موسسه اصلی این رشته هستم.

اما ورزش تی آر ایکس چیست؟ رشته ورزشی TRX مخفف total body resistance exercise و به معنای تمرینات مقاومتی برای کل بدن است، که در اصل توسط یکی از سربازهای نیروی دریایی آمریکا ابداع شده، تمرینات تی آر ایکس با ابزارهای خاصی انجام می‌شود.

این روش تمرینی برپایه وزن بدن طراحی شده، ورزشی که بدن شما را بدون نیاز به هیچ وزنه‌ای ورزیده می‌کند و سطح قدرت، استقامت، تعادل، انعطاف پذیری و ثبات مفصلی شما را افزایش می‌دهد. تنوع الگوی حرکتی که می‌توانید در این رشته انجام دهید آن را به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل کرده است. اگر میخوا‌هید در مورد این رشته بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید…

پیلاتس / Pilates

ورزش پیلاتس چیست؟ پیلاتس یک روند بازگشت به زندگی طبیعی است و اصولا با هر آنچه غیرطبیعی است منافات دارد. سیستم ورزشی امن و معقولی است که به شما کمک می‌کند نسبت به بدن خود شناخت بیشتر و بهتری پیدا کنید.

علمِ كنترل بدن، نامی است که ژوزف پيلاتس برای اين ورزش انتخاب کرده بود ولی پس از وی، برای احترام و حفظ خاطره او بازماندگانش نام pilates را برای این ورزش متداول کردند.

كسانی كه حرکات ورزش پیلاتس را برای اولين بار تجربه می‌كنند، احساس سرخوشی خاصی را تجربه کرده و ذهن و بدن آنان پس از سال‌ها از خواب بيدار می‌شود، پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی بیشتر در مورد این رشته گفتگوی من در مورد پیلاتس را که در روزنامه اعتماد چاپ شده از این نشانی بخوانید.

فانکشنال / Functional

یکی از پرطرفدارترین روش‌های تمرینی که در چند سال اخیر مطرح شده Functional Training است. تمرینات فانکشنال از حرکات بنیادی مانند اسکوات، هینج، لانژ و… تشکیل می‌شود که با ابزارهای خاصی مانند کتل بل، بتل روپ، مدیسن بال و… انجام می‌شود.

وقتی از این اصطلاح استفاده می‌کنیم، از تمرینات طراحی شده‌ی همه‌جانبه و هدفمند حرف می‌زنیم. تمرینات فانکشنال به ارتقا و بهبود تعادل، استقامت عضلانی و توان بالای قلبی و عروقی کمک شایانی می‌کند، اینجا کلیک کنید و ادامه مطلب را بخوانید.

وبلاگ

۱۱ مانع اصلی در آب کردن چربی دور شکم

حتی وقتی آن‌ قدرها هم اضافه‌ وزن ندارید اگر چربی دور شکم زیادی داشته باشید در معرض خطر هستید و باید راهی برای آب کردن چربی دور شکم پیدا کنید. اگر می‌خواهید در اینباره بیشتر بدانید و قصد دارید برای افزایش سلامتی‌ و تناسب اندام، آب کردن شکم و پهلو را به برنامه‌ی زندگی خود …

تمرینات ایزو اینرشیال

تمرینات ایزو اینرشیال یا فلای ویل سبک جدیدی از ورزش در دنیای امروز است. در این روش تمرینی به دستگاه‌ها و وزنه‌های متعدد و سنگین و حجیم نیازی ندارید و انجام تمام تمرینات بوسیله دستگاهی سبک و پرتابل میسر می‌شود.

ورزش پیلاتس برای کمر درد

تغییرات در اندازه قوس کمر، ضعف عضلات شکم، ضعف عضلات خلفی کمر، کـاهش قدرت عضلات راست کننده ران و کوتاهی عضلات تاکننده ران عوامل اصلی بروز کمردرد هستند. یکی از بهترين ورزش‌ها برای كمردرد که در سال‌های اخیر مورد توجه متخصصان ورزشی و توانبخشی در دنیا قرار گرفته و بـه طور وسیعی در حال گسترش است، ورزش پیلاتس است.